Marka YönetimiGüçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler
Firmaların pazarlama fonksiyonunun önemli bir parçası olma niteliğini taşıyan marka ve bu markalara ait karar süreçleri oldukça karmaşık bir dizi eylemi içerir. Pazar koşullarının markaları başarılı olmaya, başarısızları ise piyasadan çekilmeye zorlamasının yanı sıra, firmalar bağlamında marka, bir baskı unsuru olarak gücünü gün geçtikçe artırmaktadır. Dünyanın sayılı büyük firmaları marka yönetimi stratejilerini oluştururken tüketici odaklı bir anlayışı benimsemektedirler. Marka yaratmanın önemi anlaşıldıkça firmaların daha seçici olmaya başladıkları ve tüketicinin ihtiyacını giderebilecek tek marka olma çalışmalarına özen gösterdikleri gözlenmektedir.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi olan Işıl Karpat Aktuğlu bu çalışmasında, markanın ne olduğundan, değerinin nasıl ölçüldüğüne kadar geçen süreçle, bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarını temel alarak marka yönetim sürecini derinlemesine analiz etmektedir. Bu bağlamda marka yöneticiliği, marka yönetiminde etkili olan faktörler ve çevresel etkenler yönetsel açıdan irdelenmektedir.
Kitabın Adı | Marka Yönetimi |
Alt Başlık | Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler |
ISBN | 9789750502958 |
Yayın No | İletişim - 1052 |
Dizi | Başvuru - 39 |
Alan | İşletme |
Sayfa | 231 sayfa |
En | 130 mm |
Boy | 195 mm |
Ağırlık | 173 gr |
Perakende Satış Fiyatı | 164,00 TL |
Baskı | 8. baskı - Aralık 2022 (1. baskı - Aralık 2004) |
Yazar | Işıl Karpat Aktuğlu |
Dizi Yayın Yönetmeni | Mustafa Bayka |
Yayın Danışmanı | Ahmet İnsel |
Dizi Kapak Tasarımı | Ümit Kıvanç |
Kapak | Suat Aysu |
Uygulama | Hüsnü Abbas |
Düzelti | Metin Pınar |
Kapaktaki Görsel | Steve Johnson, Lou Fancher |
Baskı | Sena Ofset |
Cilt | Sena Ofset |